Sunday, 16 December 2012

Surprise !


Ehh , Salam semua ^^ . Harini , baru dapat update pasal Surprise yg haritu punya tu . Itu pun sebab ada orang tanya . Hehe , Thanks sapa yg tanya tuh ^^


Hehe , sebab dia tanya Arni jawablah yer . Okey , Masa hari Selasa tuh , Kitaorang pergi Wonderland dekat I - City . Taman tema air lahh kan , lagipun tempat tuh baru jer bukak . So , kitaorang pun nak merasa lahh kan . Kanak - kanak RM 35 & Dewasa RM 40 . Tapi , rasa macam bosan pulakk kat sana . Sebab Arni neyh pendek sangatlahh . Haha , banyak mainan tak lepas . Tapi yg gelongsor panjang tuh lepaslah .-.-" . Yang biasa ada dekat mana - mana taman tema air tuh , tahu kann ? Tak tahu sudahh . Lagipun , masa tuh Hujan tpi tak lebat sangat .Hehe , Dekat sana kitaorang tak bawak camera . Lagipun , Arni bukannya suka bergambar . Kalau bawak kamera pon Arni tak bergambar . Jadi baik tak payah bawak kan ?

Haha , yang neyh memang Arni tak lepas . Kalau lepas pon Arni tak nak nak , Kalau korang tengok betul - betul , seram gila nak naik . Takut >.<


Haha , yang neyh seronok jugakk . Tapi macam budak sangat . Nanti orang kata aku cam budak kang



Yang neyh pulak , macam pantai . Sekejap ada ombak , sekejap takde ombak



Gambar tuh , dapat dari Google jer yer . Tapi tuh memang dekat wonderland . Lepas balik tuh , ayah ajak pergi makan stemboat. Best lahh  .Haha , bukan tuh jer . Hari khamis tuh pon kitaorang pergi PortDickson . Tapi , tak rancang ponn . Masa hari Rabu tuh , ayah kata nak pergi pantai sebab nak ambik pasir . Yerlahh , aku kan bela hamster . Selalunya , hamster tuh suka pasir untuk buat mandi ke or bla bla bla , Malas nak cerita pasal hamster . Lepastuh , tetiba masa pagi tuh  ayah aku suruh mandi & siap . Aku dah lah ngantuk tidur pukul 1 masa tuh . Selalunya , lepas subuh tidur balik , kekadang tak . *teruk betul kan* . Haha , lepastuh , aku tak tahulah ayah aku nak bawak pergi mana , Rupanya port dikcson . Haha , kitaorang siap buat BBQ lagi aww . Lepas mandi naik makan , lepastuh sambung mandi balik . Haha , lepastuh tanam adik aku dengan pasir . Padan muka dia . Yaww ~ Masa balik tuh , kitaorang mandi hujan . Haha , hujan lebat gila.
Lepastuh , pergi kedai mamak . Semata - mata nk tengok bola -.-" . Malaysia Vs Thaland . Sebab kalau balik rumah tak sempat , Tulahh keluarga aku memang tergilakan bolaa ~ Haha , sampai situ jerlah nak update . Tangan Arni punyalah penat tahu !


2 comments:

Cik Pensil said...

kcut perut dah naik . kalau kena paksa naik pun mesti menagis dah . haha

Arni vanilla said...

Haha , tahu takpe .