Thursday, 13 December 2012

Harimau Malaya vs Gajah Perang


Wahh . Memang bengang betul Arni tengok bola tadi . Arni bukannyalah nak marah Malaysia or sesiapa , Tapi tak tahulah apa yang membuat geram . Sebenarnya , bukan tak tahu . Tapi banyak sangat kalau nak ceritakan one by one . Oke , tetapi tetap nak cerita jugakk . Macam neyh ceritanya , Korang perasan tak yang padang Thailand tuh buruk gila ? Tuh , Arni tak kesah sangat . Yang penting boleh main bola . Okey , bila main jer Arni tengok pemain Thailand tuh macam asyik buat jatuh jerk . Dia saje ke ? Arni pon tak tahu . Lepastuh , tetiba Fadli Shas kena kad merah . Asal ? Bukan salah dia kan !  Itulah , yg paling aku geram . Pengadil tuh berat sebelah lar . Oke , takpelah . Biarlah Thailand tuh menang . Dia menang dengan cara kotor . Tak nak taip panjang , dah pukul satu . Ngantuk gila weyh ! 

12 comments:

farah.fauzi said...

memang bengangg!! pengadil macam ape jeee... tetibe fadli shas kene kad merah, cian dia :( mat yo kene lanyak dgn 3 org pemain thailand, dia buat donno jee..geramm geramm -,-

dya bunga said...

semua yg tgk bengang..huhu

zila manaf said...

bias betol grrrr

Arni vanilla said...

Haha , sabar jerlah . Boleh buat ape kan ?

Arni vanilla said...

Tahu takpe .

Arni vanilla said...

Haha , sabar . Jangan marah .

LadyFirm | Jurutera Blog Anda ! said...

tak ada rezeki kan, huhu..

1st time datang, Salam kenal :)

Arni vanilla said...

Haha , tak kesah pon kalau Malaysia kalah . Cuma ref dia macam bangang jee . Salam kenal jugakk :)

Farah Waheda Wahid said...

salam kenal, singgah sini, balas kunjungan, jenguk-jenguk kawasan dan follow awak juga ye adik... ^_^

cik zureen said...

boikot tom yam... hihi

Arni vanilla said...

Thanks Kak Farah ^_^

Arni vanilla said...

Haha