Sunday, 2 December 2012

Kenangan manis .


Hai . Semalam adalah hari kenangan manis yang tak dapat dilupakan . Walaupun bagi korang biasa , bagi aku sangan seronok ^_^ . Sebab , semalam mulanya kitaorang pergi The Mines , sebab nak beli kasut abang  Arni . Sambil tu , Jalan - jalan lah sekali kat sana . Lepastuh aku laparlah pulak . Aku tak nak lah bagitahu ayah aku . Lepastu , adik aku pon lapar . Dia terus kata kat ayah aku "Abah laparlah . Jom kita makan nak "
Lepastu , ayah aku terus ajak kitaorang makan pizza . Katanya " Dah lama tak makan pizza . Jom kita makan pizza" Ehh . Ayah aku kata tak lama ? Padahal , bulan lepas baru makan -.-" . Tapi , takpelah , asalkan aku kenyang . Lepas , makan itu , Kitaorang ingatkan nak terus balik . Rupanya pergi Maha 2012 kat Serdang . Ayah Arni kata , Hari yang kitaorang pergi tuh , Hari terakhir . Lagipun , setiap kali ada Maha kitaorang mesti pergi . Sampai je dekat Maha 2012 tuh , memang sesak . Dah lah , sebelum tuh ada hujan . So , kotor sikitlah .Lepastuh , ktaorang pusinglah , dekat kawasan Maha tuh . Ada macam - macamlah . Masa balik tuh pulak , Boleh pulak kitaorang lupa dekat mana parking kereta tadi . Kitaorang pusing2 lah dekat Maha tuh . Penat gila ! Aku pulak dah haus . Tiba - tiba pulak , ayah aku belanja aiskrim . Huh ! Lega haus . Padahal bila makan aiskrim , tambah lagilah haus aku . Lepastuh , pusing punya pusing , baru ayah aku ingat yang kereta kat sebelah sana . Aduh ! Penat betul nak pusing balik . Tapi terpaksalah . Akhirnya , jumpa jugak kereta . Sebab dah pukul tujuh , Ktaorang singgah sekejap masjid universiti putra malaysia nak sembahyang . Lepastuh , terus balik . Memang best walaupun penat . Okelah , itu aje lah cerita yang Arni nak certakan , Bye .

4 comments:

◕‿◕Syasya◕‿◕ said...

Assalamualikum ,haii bw sini tag kamu :)sorry selalu tag
♥ http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/special-year-end-ga-fy-nad.html
♥ http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/partner-end-year-giveaway-by-hadifah.html
Btw jum join ni
♥ http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/segmen-upkan-follower-by-lobak-merah.html

arni said...

Hehe . Takpe . Tapi sekarang saya sebok . Kalau saya free , saya jon oke ? :)

Iha Zaliza said...

jalan2 dgn family mmg one of the best moment kan Arni.. :)

Arni vanilla said...

@Iha Zaliza Memang betul :)