Wednesday, 19 December 2012

Seronok .

Harini  gembira sangat . Haha , bukan harini jer . Setiap hari Arni cakap gembira . Haha , kekadang sedih , kekadang gembira . Harini gembira sebab , Liyana dah berbaik dengan Arni . Dia kata dia nak jadi kawan Arni macam dulu . Then , dia kata sebab masalah dia dah selesai . Arni tanya , apa masalah dia . Dia kata tak boleh bagitahu , tapi takpe . Arni tak kesah , mungkin masalahnya tak dapat dikongsi . Oke , tapi gembira jugak dapat jadi kawan balik , walaupun Arni tak tahu apa punca pergaduhan ini . Walaupun gembira , ada jugak rasa sedih . Sebab ayah Ustazah Putri dah meninggal . Arni harap Ustazah Tabah , Allah tidak akan memberi ujian lebih dari kemampuan hambanya . Harap ustazah bersabar. 

15 comments:

Nor Husna said...

alhamdulillah, dah baik. Jgn gadoh2 taw..

Arni vanilla said...

Alhamdulillah , Thanks :) . Okey , InsyaAllah tak gaduh dah k. :)

❤~Emma Abduh~❤ said...

:)..lumrah bersahabat mmg mcm 2..mrajuk2 manja... :)

aini shahroni said...

innalillah...
la tahzan.

from ::Arkitek Hati::

Momo said...

ha..baguslah kalau dah berbaik.... berdosa tak bertegur sapa lebih dari 3hari..tuhan marah.. :)

nabila said...

wah,patut happy,dah berbaik dengan kawan. ;)

Arni vanilla said...

Haha , memanglah . Btw , thanks . :)

Arni vanilla said...

Innalillah , :)

Arni vanilla said...

Tulahh , tapi kitaorang kalau bergaduh mesti lebih tiga hari . Alamakk !

Arni vanilla said...

Hehe . :)

Arni vanilla said...
This comment has been removed by the author.
Arni vanilla said...
This comment has been removed by the author.
Scya Lollita said...

gduh tu kdg2 yg jd sweet :)

Arni vanilla said...

@Scya LollitaHaha , ada jugak gaduh sweet yer .

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Perbedaan di antara kedua golongan ini adalah golongan pertama benar-benar hidup, sementara golongan kedua hanya sekedar hidup apa adanya
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..