Ahad, 2 Jun 2013

Berkelah di PD bersama keluarga


Assalamualaikum . Dipersilakan jawab yer . Ehem , *berlagak sekejap* hehe , sebenarnya penat sekarang niy . Tapi dalam kepenatan pun sanggup taip entry panjang berjela , hehe . Rajin kann ? *tolong jangan muntah hijau disini* . Huhu , semalam pergi PD sebab ayah ajak . Huhu , kitaorang tak rancang pon . Arni pun tak taw . Bangun-bangun jer tengok dah siap kemas-kemas barang . Huh , bukan nak cakap awal2 . Tengok Arni dah terbangun pukul 9:00 pagi , hehe lagipun malam tuh Arni tidur pukul 2:00 pagi so Arni bangun lambat sikit . Opp , tapi jangan salah sangka Arni dah solat subuh okeyy . Hehe , perjalanan ke PD tuh teramatlah jem . Huh ! Dah lah nak cari parking susah . 30 minit kitaorang cari . Lepastu jumpa jugak . Masatuh pulak , adik Arni dah tak sabar-sabar nak mandi . Biasalah budakkan . Herm , nak mandi tuh punh terseksa jugak . Ombak kuat sangat . Sampai tertelan air pantai yang masin tuh . Ukk , nak muntah rasa . Macam air 15 sudu garam . Huh , habis jer mandi masa nak mandi air bersih tuh kalau Arni tengok muka Arni memang berkilat . Hitamnya , haha ! Okey , jangan gelakkan . Emm , dahla . Arni tak tahu nak  taip apa dah . Penat sangat ! Hehe , :) . Korang pula jom kongsikan pengalaman korang masa cuti sekolah ini . Arni nak dengar . k , goodnight untuk semua !

Tiada ulasan: