Sunday, 2 June 2013

Akhirnya

Assalamualaikum . Ohhh , akhirnya tiba jugalah saat yang dinanti- nantikan *chewah ayat , A++ BM aku* Hoho , inilah saat yang dinanti-nantikan . Akhirnya Arni capai juga entry yang ke-100 ? What ? Baru seratus? Ohh , kesiankan ? Biasalah , Arni niy memang malas siket nak taip entry .  Setelah 2 tahun berblog baru nak capai . Orang lain dah  masuk entry yang ke-10000 . Ketinggalan zaman betul lahh aku niyy .

4 comments:

Farah Waheda Wahid said...

tahniah...tak pe pelan2 kayuh x lama lagi jadi banyaklah entry tu... *_^

roslita thalib said...

hehe 100 pun banyak juga.. bukan senang nak update entry tiap2 ari kan...lagi2 bila time ketandusan idea...memang blur habis

Arni vanilla said...

@Farah Waheda Wahid Hehe

Arni vanilla said...

@roslita thalib Huhu , betul tuh :)