Saturday 5 October 2013

Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak




Giveaway Saya Sayang Malaysia





Jom Sertai Saya Memeriahkan Lagi Giveaway ini..

Hanya 4 Step untuk Sertai Giveaway Saya Sayang Malaysia




1. Tajuk "Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak"

2. Copy and Paste Code entry giveaway

3. Follow dan Like fanpage Sponser

AbgferOz | Izzat Nazmi | Ieta Mat Sa’ad | Dunia Niaga Ieta | Delima Zamrud | Mohd Ridzwan | Sheila Salim | Nizam Ijam | Amirul Syahnaz | Rosila Wati | Nrl Ndh | Cik Gksb | Miszz Nadea | Aqilah Azmy | Syiera Shiera | Lienda Ramly | Diera Tekikushika | Nurmujahidah Ismail | Edizz PreTouch | Dayang Deno | Hadi Ismail | Tengkubutang Miaw | KyLe Kesha


4.Lengkapkan Ayat – Saya Sayang Malaysia kerana Malaysia adalah sebuah negara yang sangat aman . Malaysia juga mempunyai pelbagai negeri , kaum , adat , makanan dan sebagainya . Walaupun kita berlainan bangsa dan bahasa tapi kita tetap menggunakan Bahasa Melayu . Malaysia juga mempunyai pemimpin yang berwibawa . Saya sayang Malaysia~

Sila Layari Website Penganjur untuk menyertai giveaway ini..

2 comments:

AbgferOz said...

mekaceh sudi juin.. jangan lupe follow dan like sponser :)

Wanie Seuk said...

hai jom join Ga ni http://wanieseuk.blogspot.com/2013/10/cosmic-giveaway-by-le-awesome-trio.html